Tuesday 31 July 2018

ඔබේ තාරය (ගත) හා අවතාරය (සිත) කොර වෙල ද? හිරි වැටිල ද?

අනුන්ට සේවය කිරීමට ප්‍රථම තමන්ටම සේවය කර ගැනීම සඳහා සිංහලයන්ට උපදෙසක් මෙහි අඩංඟුයි. මගේ වැඩසටහන ඔබේ ජීවත්වීමේ අයිතිය රැකීමත්, ජීවිතය තුලින් ලබාගත යුතු සැබෑ ඵලය ලබා දීමත් ය. නිවහල් නිදහස් මනුෂ්‍ය ජීවිතයකට මග පෙන්විය හැක්කේ මට පමණි.

තාරය (ගත) හා අවතාරය (සිත)කොරවීම:




මේ ගැන කියන්න හිතුනේ අද සිංහල හෝඩියෙන් කොටසක් භාවිතා කරමින් තමන්ගෙ ජාතිය සිංහල යයි සිතන කොටස මෙන්ම මානව (නරයන්) සංහතියම දක්වන හැසිරීම නිසයි. විශේෂයෙන් ම මගේ ලිපි කියවා කාලය කා දමන බහුතරය කිසිදු ජාතික හෝ පුද්ගල දියුණුවක් නොපෙන්වීමයි. මගේ කාලය වැය කර මෙතරම් වටිනා තොරතුරු දුන්නත්, ඉන් හරි ප්‍රයෝජන ගන්න එකෙක් නොදකින නිසා මෙම විස්තර කරන ආබාධය ගැන කියමි.

පළමුව, මම ලියන දේ සිංහලයන්ට පමණක් දරාගැනීමේ ශක්තිය ඇති දැනුම බව මතක් කරමි. එසේ නොවේ නම් ඔබ ඉහත කී කොරවීමට ලක් වේ. මම මුලදි ම අවවාද කලෙමි. අවාසනාවට, අහිගුන්ටිකයන් (සංක්‍රමණිකයන්) කියන්නෙ ඕන වෙස් මුහුණක් දමා ගන්න, ව්‍යාජ දේට මුල් තැන දෙන කොටසකි. අද සිංහල කියන බහුතරය මේ ගොඩට අයත් ය. ඔවුන් කරගත්තේ ලොකුම හිරවීමකි. ගැලවීමක් නැති ව කොර වනු ඇත. පණ පිටින් අනන්ත කාලයක් ගිනි අපායේ සිටියට වඩා දරුණු දඬුවමකි. ව්‍යාජ සිංහලයන්ට මගෙන් ලැබෙන උරුමය ඒ දඬුවමයි. ඔවුන්ට මෙය අදාළ නොවන කතාවකි.

කොරවීමට මුල් වන බාහිර බලපෑම්/කොර වීමේ ලක්ෂණ:


අද බලෙන් දෙන, ඉංග්‍රීසි දැනුම හින්දි විදියට හැදෑරීම මුල් කරගත් අධ්‍යාපනය තුලින් ඔබේ තාරය (ගත) හා අවතාරය (සිත) කොර වන්නේ (අක්‍රීය වන්නේ) එය ඒ ආකාරයට සැලසුම් කරපු උපක්‍රම වල ඵලයක් නිසා ය. ඉංග්‍රීසින්ගෙ උරුමය එන්නේ අනාදිමත් කාලයක් උගුල් ඇටවීමෙන් හා වස විෂ යොදා ගොදුරු සොයාගන්නා සත්ව තාර හරහා ය. ස්වභාවෙන් උගුල් ඇටවේ. එහි පරමාර්ථය සතුන් කොටුකර ගැනීමයි. අධ්‍යාපන ක්‍රියාකාරකම් තුලින් ඔබ අඩපන කර බැඳ තබා වහලුන් කර ගන්නෙ ඔබ ගැන අබමල් රේණුවක හැඟීමක් නැතිවයි. හරියට ගොදුරක් වෙත සර්පයකු දක්වන ආකල්පය වගෙයි.

අධ්‍යාපනය තුලින් ලබන එකිනෙකට කිසිදු බැඳීමක් නැති තොරතුරු හා ක්‍රියාකාරකම් නිසා ඔබේ දැනුම වචන හැසිරවීමට මුල් වේ. ඔබ මතක තබාගන්නෙ දකින වචන පමණයි. අරුත ඔබට අවශ්‍ය නැත. මේ බව මනාව තහවුරු වන්නෙ ඔබ මගේ ලිපි කියවා දක්වන නිහඬකම තුලිනුයි. මම දුන් දැනුම මට සාපේක්ෂව සුළු වුවත් මානවයන් (නරයන්) ලෙස අද මුහුණ දෙන අභියෝග සියල්ල හඳුනාගැනීමට ප්‍රමාණවත් ය. තේරුම් ගත්තේ නම්, ඔබට වී ඇති අසාධරණය අයුක්තිය හමුවේ මූසලයන්ටත් වඩා දරුණු මරාගෙන මැරෙන හැඟීමෙන් කුපිතවීම නියතයි. ඒත් ඔබ නිහඬයි. කම්මලේ බල්ලාටත් වඩා අන්තයි. සැබැවින් ම, ඔබ ගොදුරු වූ සතෙක් මෙන් තාරය (ගත) හා අවතාරය (සිත) කොර වීමක් පෙන්වයි. වගකීමෙන් හරි අඩක් ඔබ ද භාරගත යුතුයි. අමනසතුන් (අමනුෂ්‍යයන්) ලෙස ඔබ ලේසියත් පහසුවත් සොයමින් තමන්ම රවටාගෙන අනුන්ගෙන් යැපීමට යාමේ ඵලය ඔබ උපයාගත්තකි. අද ඔබ වහලෙකි. යැපෙන්නෙ අනුන් හදන දෙයින් ය. ඒ කියන්නෙ කොර වීම සම්පූර්ණයි. බොහෝ සිදුවීම් මරණයෙන් පසු උපතට පසු මග හැරුනත් මේ කොරවීම මරණයට වෙනස් කල නොහැක. වෙනස් වෙන්න නම් මැරිලා උපදින්න ඕන යයි කීවත්, මේ කොරවීම එසේ නිම නොවේ.

ඉංග්‍රීසිකම අහිගුන්ටිකයන් (සංක්‍රමණිකයන්) කොටු කර කොර කර එකම තැන හිර කිරීමට සැදුනකි. ඔබ ඒ තුල සිටිමින් මගේ ලිපි කියවනවාට වඩා ගංජා ඉරීමට ඒ කාලය වැය කරන්න. ඒ මම ඔබ එසේ සිටිනු දැකීම අපේක්ෂා කරන නිසයි. එය අහිගුන්ටිකයන් (සංක්‍රමණිකයන්) සඳහා ලැබෙන අවස්ථාවකි. දරාගත නොහී සිය දිවි හානි කර ගනිමින් නැවත නැවත හිමිවන දඬුවමකි. ගලවා ගැනීමට යැද්දත් ඵලක් නැත. මගෙන් ඔබට පිහිටක් නැත. මෙවැනි අය බුකිය/අන්තර්ජාලය හරහා මට හමු වී බලාපොරොත්තු තියාගැනීම පවා නිශ්ඵල බව කිව යුතුයි. විශේෂයෙන් ම බැලමෙහෙ කරමින් සල්ලි පස්සෙ දුවන කවුරු හෝ මම සල්ලි දේ යයි සිතීම කොරවීමේ ප්‍රබල ලක්ෂණයයි. එවැන්නන් බඩගින්නෙ මැරෙනු ඇත.

සිංහලයන් ද කඳුබඩයාගේ ස්වරූපය තුලින් ලොව දකින විට නොදැනුවත්වම තාරය (ගත) හා අවතාරය (සිත) කොර වීම අද සාමාන්‍ය දෙයක්. බලෙන් දෙන අධ්‍යාපනය නිසා, ලමා කාලය නිකරුනේ ගත කිරීමෙන් මේ කොරවීම සිදු වේ. එය වැඩුනු අයට වෙනස් කිරීමට දැඩි උත්සාහයක් ගත යුතු දෙයකි. මම ලියා ඇති ලිපි තුලින් ඔබේ අවතාරික කොරවීම සුව වුවත් ඵලක් ලැබීමට නම් ඔබ විසින් ම තාරික කොරවීම සුව කරගත යුතුයි. තාරය යොදා කල හැකි හැම දේම ප්‍රගුණ කරන්න. වරකට එක දෙයක් කරන්න. හැම දේම කරන්න යාමෙන් එකක්වත් හරියට කරගන්න බැරිවීම කොරවීමේ දරුණු ඵලයකි.

ඔබ මගේ ලිපි වෙන අයට දෙනවා නම් මුල් ආකාරයෙන් දිය යුතුමයි. ඔබට අවශ්‍ය ලෙස ඔබට තේරෙන ආකාරයට ඔබේ දෙයක් කරගන්න ගියොත් ඉන් වන කොරවීම සුව කල හැක්කේ මට පමණයි. එවැනි ජඩ වැඩ කර මගෙන් සහනයක් පැතීම නිශ්ඵලයි. අද සිංහල සමාජය බිඳ වැටී ඇත්තේ ව්‍යාජ සිංහලයන් වූ ඉබාගාතේ ගිය අහිගුන්ටිකයන් මම මීට පෙර දුන් දැනුම එලෙස විකෘර්ථි කිරීමෙනි. මම සිංහලයන් වෙනුවෙන් දෙන දැනුම එසේම රැකගැනීමත්, වෙනස් කිරීමට හදන උන් නැසීමත් සිංහලයාගේ වගකීමයි. නැවත මෙවන් විනාශයක් වීමට ඉඩ නොදෙමු.

කොර වූවන්ට මම ලියන ලිපි තුල ඇති දැනුම ප්‍රයෝජනයට ගත නොහැක. ඔවුන්ට මීට වඩා සරල උපක්‍රම හරහා දිය යුතු වුවත් මේ ආකාරයට අන්තර්ජාලය හරහා එය කල නොහැක. ඒ සඳහා ප්‍රයෝගික විදි තුලින් කොර වී අහිමි වූ සිංහලකම ලබා ගැනීමට කැමති අය ඔබේ නිජ බිමේදී මා හමුවෙන්න. ව්‍යාජයන්ට මං අහුරා ඇත.

කොරවීමට දායක වන ඔබේ හැසිරීම්:


ඔබ එකම රටාවකට කොටු වී ඒකාකාරී ජීවන රටාවක ගිලී සිටී නම්, ඉන් ගැලවිය නොහැකි කොරවීමකට හිර වේ. ඉන් පිටතට යාමට ඔබට බැරි වේ. එකම ආකාරයේ තාරික හා අවතාරික හැසිරීමක් පෙන්වන අධ්‍යාපනය, රැකියාව හෝ නැවතුම්හල් ජීවිතය වගේ සීමිත ඉඩකඩකට සීමා වූ හෝ ජනාකීර්ණ පරිසරයක ඔබ කොර වේ. විශේෂයෙන් ම ඉංග්‍රීසි පොලීසි හා ආරක්ෂක සේවා වල හිර වී නම්, ඉතාම දරුණු ගනයේ කොරවීමක් සිදුවේ. මේ සියලු ඉංග්‍රීසි උපක්‍රම හරහා ඔබ තාරිකව මෙන්ම අවතාරිකව කොර කරන්නෙ ඔබට තීරණ ගැනීමේ හැකියාව නැසීමටත්, ලැබෙන උපදෙස් බුද්ධි අන්ධයකු සේ ක්‍රියාත්මක කිරීමටත් ය. ඒ හරහා ඔබ ලවා ඔබේ පාලනයෙන් තොරව සාපරාධී මිනී මැරුම් හොර ජඩ වැඩ කරවා ගැනීමට පුළුවන් වෙනවා. ඔබ මෙවැනි තේරීමක් කල විට ගැලවිය නොහැකි ලෙස කොරවීමක් දකින්න ලැබෙනවා.

භයානකම කොරවීම වන්නෙ ඔබ විසින් සිය කැමැත්තෙන් දැන දැන කොරවන තේරීමක් කල විටයි. ජීවිතය අභියෝගයකි. දරාගත නොහැකි මරණයෙන් කෙළවර වන අභියෝගයකි. මර බිය නිසා ඉන් මිදීමට හැඟීම් මැඩ පැවැත්වීම මෙන් ම බලපෑමට ඉඩ දීම තුලින් ඇති වෙන කොරයෙන් මිදීමට නොහැකි වන්නෙ ඒ සඳහා කලයුතු තේරීම් සඳහාවත් ඔබෙන් ප්‍රතිචාර නැති වීමයි.

ඔබ ගණු දෙණු කිරීමේ දී මම වැනි අය සමඟ හැසිරීම පරෙස්සමින් කල යුතුයි. අවංක නොවේ නම් ඈත් වෙන්න. ඔබට වඩා සිය දහස් වාරයක් ප්‍රබල අය සමඟ ගැටීමෙන් ඔබට වියහැකි අනතුරු අතර කොරවීම මුල් තැන ගනී. එනම් ලෝකය ඉදිරියට ගිය ද ඔබ එක තැනක කොටු වීමයි. මෙවැනි අය මා සමඟ සමීප වුව ද ඵලක් නැත. පවුල සතුරු වන, ජීවිතය මිහිපිට අපායක් වන කොරවීම පසුපස දෙවියන් සිටින බව අමතක නොවන්න. අද වචනයෙන් අප තරම් අවංක ශුද්ධවන්තයන් නැතැයි ලොවට පවසා රහසින් හැම ජරා වැඩක් ම කරන ජඩයන් බහුලව සිටින බව අමතක කල නොහැකි ඇත්තකි. ඔවුන් කොරවීම නියතයි.

මම ලියන දේ කියවා අවට පරිසරය තුලින් එහි සත්‍යතාවය නොදකින ඔබ කොර වූවෙකි. එසේ නොවූ අය සිටී නම් පුදුමයකි. අනුන්ගෙ සහතික තුලින් ඔබ කොර වූ බව නොපෙන්නුවත්, එය පුහු වෑයමකි. කොරය අත්හරින තුරු ඇත්ත නොපෙනේ. ඒ සඳහා කොරයෙන් බේරීමට උත්සාහ කල යුතුයි. ඒ සඳහා ඇත්තෙ එකම හරි මගකි. මිදීමට එය හඳුනාගත යුතුම ය.

බටහිර ලෝකයම කරන්නෙ එකි නෙකා කොර කර බැලයන් සේ යොදාගැනීමට මග පාදා ගැනීමයි. සියල්ලන් ම කොර වූ විට, ලොකු විනාශයකින් අවසන් වේ.

කොරෙන් මිදුනු අය මගේ වැඩසහනට අත්‍යවශ්‍ය කොටසක්. මා වටා කොරයන් එමට සිටින නිසා මුහුණ දෙන පසුබෑම් මෙන් ම කාලය අපතේ යාම දරාගත නොහැකි බරකි. තවත් කොර වූවන් අනවශ්‍යයි. නියත ලෙස මිදීමට නම් කලයුතු කාර්ය රටාවක් ඇත. ඒ ගැන සජීවී ව දැනගත හැක. ඔබ කොරෙක් නම් මසට හදන ගවයකු ඔබට වඩා වටී.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.