Thursday 29 December 2022

මගේ වග තුග (මගේ වත ගොත) - 9 කොටස

 2022 ඔක්තොබර් 22 සිට ......

පුතාගේ සහායෙන් පැරමැටා වල තරු පහේ හෝටලයක ලැගුම් ගනිමින් මේ කාල පරාසය ගත කිරීම ඇරඹුවෙමි. අකමැත්තෙන් පුතාගේ අවශ්‍යතාවයට මුල් තැන දී ආ බව සටහන් කරමි. අනාගතය මම නොදනිමි. සිඩ්නි, කාලයක පටන් වැසි බර අඳුරු දිවා කාලයකට පත් වූ ප‍්‍රදේශයකි. මෙවර රැකියා කිරීම හෝ රජයේ වෙල්ඵෙයාර් මත යැපීමේ අදහසක් නැත. මෙතැන් සිට මම මගේ නිජ බිම අමනුෂ්‍යයන්ගෙන් බේරාගෙන ඊට හිමි තැන ලබාදීමට මුල පුරමි. සහායක් ඇතිව හෝ නැතිව කිරීමට අවශ්‍ය හැකියාවන් මා සතු ය. තමන් තෝරාගත් හිඟමනින් යැපී බඩගින්නේ මිය යන හිරු නියමය දැන මා පෙන්වන සිංහල මග තෝරාගන්නන් රැකීමටත් ඉතිරිය වැනසීමටත් කල යුතු දෑ කරමි.

28 වන දින නෝර්-ත්මෙඩ් හි මගේ නිවසට ආවෙමි. මා හදා වඩා ගත් කොස්, අඹ ගස් හා කෙසෙල් ගස් තවම යහතින් ය. දෙහි ගස මිය ගොස් ය. කරපිංචා ගස් සරුවට හැදී ඇත. අධික ලෙස වාහන ගමන් කරන පැත්තේ සැකසූ ලෙසම කැලෑ වැටකි. මම ඉන්නේ තුරු ලිය පිරි නිජබිමේ යයි හැඟෙන පරිසරයක ය. මෙතෙක් කල් පැවති වැස්ස හා අඳුරු ගතිය පහව ගොස් ග්‍රීෂ්ම ඍතුව උදා වූයේ නිවසට ආ දින සිටයි. මෙය ලියන 29-12-2022 තෙක් එය එසේම ය. රෂ්ණය නිසා සරම පමණක් ඇති ය.

මෙතැන් සිට ඉතිරි කාලය කලින් කලට එකතු කරමි............. 


මීට පෙර කොටස සමඟ මෙය ද පල කල දැනගන්න.........................

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.