Wednesday 12 October 2016

සිංහලයන් අද ඉන්න තැනට ආ හැටි...

අද කතා කරන්නෙ සිංහලයන් අද ඉන්න තත්වයට ළඟා වුන ආකාරය ගැනයි. ඒ වගේම ඉන් මිදීමට පුද්ගලයන් ලෙස ඔවුන් කලයුතු උත්සාහය ගැන ද මම කතා කරනවා. විසඳුම් සෙවීමට නම් ප්‍රථමයෙන් මුහුණ දෙන ප්‍රශ්ණයන් හඳුනා ගන්න ඕන.

මර උගුලක පැටළී ගැලවෙන්න මගක් නොපෙනෙන තිරිසනුන්ට ඉන් ගැලවී යාමට මගක් නැති වුවත්, තමන්ගෙ වර්ගයාගෙ වෙස් ගත් අමනුෂ්‍යයන් හදපු මර උගුලකට නින්දෙන් ගොස් අසුවී ගැලවීමක් පෙනෙන තෙක් මානයක නැතිව මුලාවෙන් තව තවත් හිරවෙන සිංහලයන්ට මෙහි කියන ලෙස උත්සාහ කලොත් මට ගැලවෙන හැටි විතරක් නොව කොටු කල උන් නසන හැටි ද පෙන්විය හැකියි.

අතීතය, වර්තමානය, අනාගතය දකින මම ඔබේ තේරීමට බලපෑම් නොකලත්, යම් දිනක ඔබම ඔබේ තේරීමේ ඵලවිපාක භුක්ති විඳින විට, ඔබට මම සිහිවෙන බව දනිමි.

වීඩියෝවේ පුරුක මෙන්න. කිහිප සැරයක් කියවා තේරුම් ගැනීමට උත්සාහ නොකරන අය සිංහල උරුමයක් නැති අය ලෙස මම දකිමි.


https://www.youtube.com/watch?v=OEwa1mSkxz4

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.